Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Born2Fly
Wij zijn een freerun crew van België. in dit forum leren we jullie kennis maken met de tricks en geven we ook tips. plus we geven jullie de mogelijkheid om samen te komen.
Aantal berichten : 105 Registratiedatum : 14-09-09 Leeftijd : 31 Woonplaats : in een huis :p
Onderwerp: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) ma 28 dec 2009, 00:10
Hehehe… lang geleden dat ik nog een schema heb moeten maken… stomme winter xD ach ja :p is beginnen^^
Opwarming: 5keer pompen 5keer optrekken aan het dak 5keer sit ups
Nu een klein wedstrijdje… voor het langst touwjespringen!!!
Training op de blok: 5king kongs 5kashes 5dasches 5regulars 5p-jumps
En uuuuuiiiitteeeraaaard gaat iedereen behalve laurien en ik in looppas naar het voetbalveld Training op de baren: Lengte regular heen en een lengte laisy terug^^
Allemaal op het bushokje!!! ^^ ruuuust
handstand zullen de meeste wel verleerd zijn… dus dat gaan we terug 10min inoefenen
10sit-ups hangend aan de baar 5rockets 5reverses 5monkeys
Training op de boom:
Pop en palmspin +pauze Training in de zandbak:
Salto’s en handstand
Terug op de blok: 10 vaults ieder… je mag zelf kiezen welke^^
Dus geef toe… ik ben mild geweest voor de eerste training… -evil face-
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) ma 28 dec 2009, 00:16
zet nog een rust bij de blok en dan kan dat we kunne volge want de meeste zijn uit hun conditiet
Dasch Admin
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 15-09-09 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) ma 28 dec 2009, 09:55
das héél mild xD maar das om er terug in te komen ^^ ik vind het goed :p xD da kunnen we op een klein uur doen , en de rest van de tijd kunnen we nog wat extra trainen ^^
Xormy Admin
Aantal berichten : 105 Registratiedatum : 14-09-09 Leeftijd : 31 Woonplaats : in een huis :p
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:11
alsof jullie dat doen :p
Dasch Admin
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:12
Xormy schreef:
dank je voor de steun en motivatie :p
Xormy Admin
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:16
Dasch schreef:
Xormy schreef:
dank je voor de steun en motivatie :p
ik zal een zweep meebrengen... beter? xD
Dasch Admin
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:16
Xormy schreef:
dat is HEEEL wat beter voor het motivatie-deel xD steun is nog minder xD
Xormy Admin
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:21
Dasch schreef:
Xormy schreef:
dat is HEEEL wat beter voor het motivatie-deel xD steun is nog minder xD
ik vind het motievatie gedeelte ook goed:p jullie kunnen het -zolang ik hard genoeg sla-
Dasch Admin
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:22
Xormy schreef:
ik vind het motievatie gedeelte ook goed:p jullie kunnen het -zolang ik hard genoeg sla-
de training ging heel wat beter totdat jij kwam xD xD grapje eh :p
Xormy Admin
Onderwerp: Re: Het eerste trainings schema (en ik ben miiiiild geweest :O) zo 03 jan 2010, 01:34
Dasch schreef:
Xormy schreef:
de training ging heel wat beter totdat jij kwam xD xD grapje eh :p
volgens mij is dat geen grap xD dat is gwn zo... moet ik is iets aan doen...