Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Born2Fly
Wij zijn een freerun crew van België. in dit forum leren we jullie kennis maken met de tricks en geven we ook tips. plus we geven jullie de mogelijkheid om samen te komen.
Onderwerp: Re: eerste training na winter wo 17 feb 2010, 00:34
Xormy schreef:
Stielo schreef:
Xormy schreef:
Dasch schreef:
Xormy schreef:
nee dat het niet te doen is heb je meer dan bewezen xD
ssshhhttt xD niks aan te doen
volgende training starten we dus met een cursus logisch denken... glad= glijden= vallen xD en daarna een ehbo les voor stielo -.-
Ehbo les = not gonna happen XD
bekijk dat is vanuit mijn perspectief :p als damy valt en ik ben er niet... of andersom...xD ik ben er niet altijd om verpleegstertje te spelen :p
als et echt ernstig is dan bel k gwn ambulance, en anders zijn we wel sterk genoeg om naar huis ofzo te gaan voor kleine wondes ofzo, tenzij damy te koppig zou zijn
Xormy Admin
Aantal berichten : 105 Registratiedatum : 14-09-09 Leeftijd : 31 Woonplaats : in een huis :p
Onderwerp: Re: eerste training na winter wo 17 feb 2010, 00:44
Stielo schreef:
Xormy schreef:
Stielo schreef:
Xormy schreef:
Dasch schreef:
Xormy schreef:
nee dat het niet te doen is heb je meer dan bewezen xD
ssshhhttt xD niks aan te doen
volgende training starten we dus met een cursus logisch denken... glad= glijden= vallen xD en daarna een ehbo les voor stielo -.-
Ehbo les = not gonna happen XD
bekijk dat is vanuit mijn perspectief :p als damy valt en ik ben er niet... of andersom...xD ik ben er niet altijd om verpleegstertje te spelen :p
als et echt ernstig is dan bel k gwn ambulance, en anders zijn we wel sterk genoeg om naar huis ofzo te gaan voor kleine wondes ofzo, tenzij damy te koppig zou zijn
jij hebt nooit dat litteken op zijn been gezien zeker? ^^ dat moest eigenlijk gehecht zijn geweest xD en die is naar huis gewandeld xD met zo een wond hoorde die dat niet te kunnen xD