Dasch Admin
Aantal berichten : 163Registratiedatum : 15-09-09Leeftijd : 31 Onderwerp: Re: foto's van training houthalen sporthal do 07 jan 2010, 23:47 GLO schreef: dit heeft OOK niks met he onderwerp te maken!!! we zyn al een week ofzo bezig , en nu kom jij het ook eens lezen ? je kan alles toch wissen ...
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Xormy Admin
Aantal berichten : 105Registratiedatum : 14-09-09Leeftijd : 31Woonplaats : in een huis :p Onderwerp: Re: foto's van training houthalen sporthal di 16 feb 2010, 17:46 Dasch schreef: GLO schreef: dit heeft OOK niks met he onderwerp te maken!!! we zyn al een week ofzo bezig , en nu kom jij het ook eens lezen ? je kan alles toch wissen ... arme gert moet overal op al die kruisjes gaan duwen xD
Dasch Admin
Aantal berichten : 163Registratiedatum : 15-09-09Leeftijd : 31 Onderwerp: Re: foto's van training houthalen sporthal wo 17 feb 2010, 19:47 Xormy schreef: arme gert moet overal op al die kruisjes gaan duwen xD Dat zal hopelijk nog wel net lukken
Xormy Admin
Aantal berichten : 105Registratiedatum : 14-09-09Leeftijd : 31Woonplaats : in een huis :p Onderwerp: Re: foto's van training houthalen sporthal wo 17 feb 2010, 20:31 Dasch schreef: Xormy schreef: arme gert moet overal op al die kruisjes gaan duwen xD Dat zal hopelijk nog wel net lukken ik weet niet... miss dat woordenboek toch maar tot aan de k kopen?xD
Dasch Admin
Aantal berichten : 163Registratiedatum : 15-09-09Leeftijd : 31 Onderwerp: Re: foto's van training houthalen sporthal wo 17 feb 2010, 20:54 Xormy schreef: ik weet niet... miss dat woordenboek toch maar tot aan de k kopen?xD of we laten het gewoon xD tis veel leuker om hem et te zien uitzoeken xD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: foto's van training houthalen sporthal